grillmaster

Hej snyggingar, hade en riktigt bra kväll med mina bästa brudar igår. Satt nere vid sjön i v-hyttan och grillade, körde sanning eller konsekvens och tjockade chips. Toppen fredagskväll med andra ord! Luktar dock brandrök av mig atm men ska nog ut och springa lite idag så tar och duschar bort det sen.

Sov hos grenholm inatt och jag kan säga att jag sov som en jävla prinsessa i Hanna Montana lakanen. Ända tills emma skulle kissa och alla började röra på sig då... Hej gå upp astidigt på morgonen när man somnade efter två

Åkte precis hem för att familjen skulle till blg så hade ingen skjuts hem annars och idag måste det pluggas. Amanda ringde med lite halvpanik när jag var hos emms och behövde någon som tog hennes insläpp ikväll så det ska jag göra också men det var inte så farligt jobbigt. Annars blir det en chillig lördagkväll, som det nästan alltid blir ;)



grilltimee, snodde bilden från helli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback