get a little crazy

Har inte gjort något idag känns det som. Klev upp strax före tolv, gick in till stan och fick skjuts hem av pappa som lämnade in mina stövlar. Haha skomakaren var skitallergisk mot hästar så han bara nös och nös. Ooups, oputsade stövlar ;) hoppas verkligen att det blir bra nu, är inte jätteförtjust i den där affären men hoppas att det håller och inte ser fult ut. Ska kanske plugga litegranna nu eller så slänger jag mig på sängen och spelar skateboardspelet. hihohi vilket liv, pussss


Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! säger:

Tänkte bara tipsa om min tävling där du kan vinna en valfri vara värd 500kr från Beachandmotion.

Allt du behöver göra är att kommentera inlägget :D

http://adaras.se/2012/march/vinn-valfri-vara-fran-beachandmotion-for-50.html#comment

Hoppas du vill vara med! Kram <3

2012-03-24 | 23:45:15
Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback