baby doll doll doll rock'n'roll roll roll

Och så var jag äntligen hemma efter en lååååång kurshelg. Men jävlar anamma, nu är jag färdigutbildad ungdomsledare, känns bra de. Denna helg har vi pratat brand och försäkring, självkänsla/självförtroende, ledarskap och kommunikation samt varit med på distriktungdomssektionens årsmöte där jag fick agera sekreterare.

Har haft omänsklig träningsvärk hela helgen haha, hoppas vi inte har motivationsdagar för ofta i skolan för jag kommer inte orka gå genom livet då. Nu ska jag ta och plugga lite svenska eller geografi även fast jag inte gjort annat än och plugga denna helg!

Och jag måste uttrycka mig i melodifestivalendebatten, nej jag tycker inte att Loreen skulle ha vunnit. Gillade henne inte förra året och denna låt lät ungefär likadant. Men hoppas vi inte gör bort oss i ESC.



Imorgon är det barbackaridning som står på schemat, wiho! Enda gången jag kan tänka mig att rida denna lilla satponny... :-) okej jag vet att det är lite ironiskt att jag inte gillar att rida de snälla ponnyerna som har vägringstendenser men att jag kan styra runt på bockande knäpphästar och blir inte rädd när hästen skenar. Men nästan alla avramlingar jag haft är i samband med att hästen stannar för ett hinder så det är psykologiskt helt enkelt.

Mycket info i ett inlägg i know haha, ni får ha överseende med det, jag är trött som en gnu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback