all magic comes with a price

Kan inte sluta sjunga på rockabillylåten, kanske ska bli raggarbrud? Just kidding.

Skrev i alla fall klart svenskan nyss. Nöjd med a och b uppgiften men när jag skulle skriva c uppgiften var jag trött på skiten så det blev inte många rader. Hatar verkligen 1700talet! Tror inte jag orkar lägga ner mer energi på den heller så skickade in den. Skönt att ha det bakom sig!

Nu ska jag krypa upp i sängen med halstabletter och en bra bok, känner att jag börjar få popcornontihalsen. See ya 2morrow (majoriteten av mina bloggreaders iaf).



kompiiiiiz

Kommentarer
my säger:

omg gaaaah shiiit ööh vadå vad sa du nu ojojoj hjälp hhöh snacka om självdisciplin på dig bruden;)hur lång blev din b uppgift?:)

2012-03-11 | 21:43:52
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback