shit bitch, you is fine

Fel dag att blogga, mitt humör har sett ut som en sån här EKG-kurva om ni förstår hur jag menar. Har fan lust att gå i ide såna här dagar för att jag blir så trött på mig själv. Inte fick jag jobba idag heller vilket jag räknat med, suck. Men jag har verkligen kämpat emot mina "dippar" för jag är så jävla trött på att gräva ner mig i mig själv. Åkte traktor och vagn för att plocka blommor, två gånger till och med! Sen har jag fixat lite tvätt och grejat hemma. Imorgon blir det nog midsommarfirande på traditionellt sätt = nykter hemma med midsommarstång, sill, dans, grillat osv. Blir bara skit när man festar med spöken i huvudet så låter mina girls ha det så roligt utan mig.
 
Nu ska jag låta bli att tänka så mycket och hitta nåt distraherande. Skulle inte sitta fel att lägga sig på fredrik och kolla på vildhundar nu alltså. Jobbigt med jobbande män!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback