pictures of you, pictures of me



Partyfixad tjej igår!



Champagnekläderna som hängde med hem haha, sommarkortet från läraren och lermasken som jag testade för någon dag sen! Stod iaf i kortet att jag var: envis, smart, känslosam, ärlig, ambitiös, effektiv, mångsidig, modig och stark. Stämmer bra?



Den allra sötaste ulligaste gulligaste levande varelsen i mitt liv just nu ♥ jepp, ni andra blev utkonkurrerade av en hund.



Tog aldrig någon bild på klänningen igår! Men här är iaf en sneak peek från provrummet på Bershka, Spanien.

Ringde förresten chefen idag och jag börjar jobba om cirkus 10 dagar! Ska bli oerhört tråkigt men samtidigt skönt att ha något att göra på dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback