party like a kung

Bra kväll igår! Inte en sån som går till historian men absolut inte dålig och ett par minnesvärda ögonblick fanns det definitivt. Åkte in till stan vid halvåttasnåret kanske och var hos Emma en liten stund innan vi gick till Jocke. Var där sen nästan hela kvällen/natten. Jag och Elinor satt och snackade med en brat med Armaniklocka som bjöd på skumpa och mytade om sitt liv ;-) sen var det ganska standard, tänker inte skriva exakt allt som hände för det orkar ni inte lyssna på.

Hade med mig lillesyrran ut och när hennes fot ville hem vid ettsnåret så bestämde jag mig för att följa med. Kunde sova hos Emma men känns så mycket bättre att somna i sin egen säng. Hade varit ännu bättre om mamma ville köra till säter/gustafs men det ville hon icke klockan två på natten :[ Så gick och mötte Louise för att leta rätt på nyckeln till emmas lägenhet för att ta mina grejer. Den jakten ledde oss in på hotellet. Wiowio, första gången jag kom in på krogen! Men det blev en kort visit eftersom vi skulle hem men kul iaf. Mamma hämtade runt två och jag var i säng vid tretiden, somnade rätt så omgående. Idag mår jag hur bra som helst, precis som jag gjort de senaste gångerna! Är väl kung ;)



Enda bilden från igår kväll, snodde skumpans kläder och satte på min egen dricka. Like a boss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback