just like you

Hej och förlåt för dålig uppdatering! Ridpasset igår gick superbra, nu är vi taggade för tävling kan jag lova. Zabina var hur fin som helst och jag red precis som jag vill att jag ska rida. SÅ kul!

När vi hoppat klart langade jag över hästen till Frida och fick skjuts av Thess & epan upp på åsen! Där satt Fredrikx2 och drack öl och spelade Fifa. Kan lova att jag tröttnade rätt så jävligt på det där spelet, provade till och med att spela en match själv. Dominerade väl såklart, medfödd talang för fotbollsspel! Gick ner till båtbryggorna efter fyrtioelva matcher och var där en stund med lite studenter. Satt vid elden ett tag innan jag gick hem med mitt älskade fyllo som skulle sova! Så jäkla söt haha.

Idag har vi kollat på film, ätit, spelat COD, sovit middag (haha jaa jag skojar inte), en riktig slömysdag. Mamma hämtade mig vid åtta och hon hade med sig krokodilen aka Zilla som fick härja lite utanför Fredriks hus. Nu ska jag kolla på lite hemmfruar innan det är dags att natta kudden, lillskiten fyller åtta imorgon så lär väl upp och sjunga.

over and out/happy girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback