i really fucked it up this time

Avklarat mitt första jobbpass, som varade i två timmar. Aja skulle få betalt fram till sex iaf så klagar verkligen inte! Innan jobbet blev det inte mycket gjort, slöade med fredrik och åt tacos. Vilket är det enda vi äter tillsammans typ haha.

Har inte fattat att p&l börjar nästa vecka, helt sjukt att tiden gått så fort. Hoppas det kommer vara värt alla kronor som jag har/kommer lägga ut på några få dagars upplevelse! Midsommar är väl denna vecka också men vet inte riktigt vad jag hittar på då, om jag hittar på något. Inte så partysugen atm men sådant förändras ;-)

Nu ska jag nog gå en sväng med hunden och sedan ska det tittas på vampyrer. Vet att ni älskar mina vardagsinlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback