cptrötttt

Tänkte bara tala om för er att bloggen från och med nu har sommarlov så den gör lite som den vill hädanefter :) så ni inte hoppas på toppenuppdatering!

Idag har jag sålt 24 fucking backar med jordgubbar på 4,5h. Rätt stressigt jobbpass för en gångs skull. Pappa hämtade mig vid två när jag slutade och köpte med sig en massa gubbar hem, häälit. Dock så stannade jag inte kvar hemma tillräckligt länge för att äta dom så tog med en liter hit som jag och fredrik tryckte i oss istället. Han har inget bordsskick den grabben inte!

Nu är bajsapan på träning så jag har nästan somnat till family guy och degat framför datan. Nej jag tänker inte städa. KOOOOM HEEEEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback