fredag

Två riktigt fina hästar har motionerats idag! Zabina var först, red ut en vända på ca en timme. Hon var ganska irriterad på alla flygfän och var inte sen med att skjuta ut bakdelen men annars jobbade hon på bra. Några travsträckor med en såndär toppenkänsla blev det!

Häst numero två blev stallets stora lilla kille, Con Rise. Red honom själv på banan, lite spänd var han till en början men det släppte faktiskt. Särskilt i traven lossnade det verkligen, han är bra härlig att rida när han länger ut och blir lite lägre i nacken, istället för att gå som ett dragspel. Både jag och Con Rise var genomsvettiga och trötta efter en halvtimmes jobb i solen.

Jobbat har jag gjort fyra timmar idag också, imorgon kör jag vad som förhoppningsvis är sista passet. Och vad fan ska jag göra sen då?! Blir nog ännu en seg helg innan en tvådagars tripp till estocolmo. Får inte träffa Fredrik förrän typ onsdag alltså, ja det suger att vara ifrån varandra en hel vecka. Nu ska jag kanske kolla TB, få si. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback