shopping

Blev ett besök i Båålääänge idag. Började med en sväng på Aubiose och nu är jag äntligen av med presentkortet. Har varit en sådan börda ;-) Skulle egentligen köpa nya ridbyxor då det är ganska välbehövligt men lite annat lockade mer. Så kom hem med dessa:


Mörkblå mössa, 249kr.

Skitmysig tröja, denna fast i chokladbrunt, 349kr.

Efter Aubiose åkte vi till Polisen och fixade pass åt mig. Så ska hämta ut det om ca en vecka, känns skönt att fixa det i tid. Sen lockade Kupolen men jag har inte shoppat alls, den ni! Köpte tre tallrikar bara men det fick jag pengar för i julklapp så. Förutom det jag skulle ha blev det inget mer, känner mig stolt.


Vuxenpoäng att köpa in sånt här, detta är iaf så som mina tallrikar ser ut! Dyra som jag vet inte vad men det är en investering för framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback