this town aint big enough for bout of us

Känner att jag är lite sugen på utgång snart... Nog för att det var nyår för en vecka sen men nästa helg blir det inget då jag ska vara barnvakt på fredagkväll och resten av helgen spenderas på Fornby folkhögskola, ULK för hela slanten. Buhu, får hitta på lite roligheter längre fram istället. Jag vill vara 18!!!! (10månader, 5dagar)

Nu sitter jag och lyssnar på den grymmaste duon som finns, 3OH!3. Så jäkla klockrent asbra musik, gör mig aldrig besviken. Slänger upp några av de nyare låtarna som jag inte knarkat sönder än (fast jag tycket fortfarande att don't trust me är en av de bästa låtarna jag någonsin hört. Och den har jag lyssnat på i flera år). Love it or leave it!







Kommentarer
emmaaa säger:

jag känner också sååååå! var inte ens full på når typ :(

btw så älskar jag också don't trust me :D

och btw nr 2. har pluggångest så in i helvete, vill göra massa annat. har inte gjort ett skit på historian och har inte ens tittat i hästboken. blöööööööööö skolångest....

vi måste börja plugga tillsammans eller nåt så man (jag) blir lite mer motiverad på att plugga till prov å så. btw 3 så måste vi (du och jag, + andra tjejerna också) göra fler saker på helger och så, gå och fika. sånt som man gör när man bor i större städer :(

puss jenny, i miss youuuuuuuuu

2012-01-07 | 23:03:25
Bloggadress: http://emmaholmgren.bloggagratis.se
my säger:

sköna låtar hörru jenny! blev lite förvånad;) såg emmas kommentar, jag tycker verkligen vi borde ta tag med det sociala och hitta på fler saker tsm :D bara jag som är sugen på att åka till aqua nova??? skulle va sååååå kul :D

2012-01-07 | 23:40:34
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback