there are many things that i would like to say to you

30 DAGAR

Dag 1 - En bild på dig
Dag 2 - Profilbild på facebook och ditt fullständiga namn
Dag 3 - 3 sanningar om dig
Dag 4 - Dina syskon
Dag 5 - Vart du bor
Dag 6 - Vad du har för mobiltelefon
Dag 7 - Ditt senaste inköp
Dag 8 - Din bakgrundsbild på datorn
Dag 9 - Din bakgrundsbild på mobilen
Dag 10 - Den låten du lyssnar på mest
Dag 11 - Hur du sminkar dig
Dag 12 - Hur många bloggar du har haft
Dag 13 - Någon du saknar
Dag 14 - När du föddes
Dag 15 - Vilken klass du går i
Dag 16 - 1 bild från förra året
Dag 17 - En bild på en plats du har varit på
Dag 18 - En gammal bild på dig
Dag 19 - En bild på dina vänner
Dag 20 - En bild på kläderna du har just nu
Dag 21 - 5 saker du gör varje dag
Dag 22 - En låt som gör dig glad
Dag 23 - En bild på dig som du inte har tagit själv
Dag 24 - Det här vill du bli när du blir stor
Dag 25 - Ditt favorit godis
Dag 26 - Din favorit resa
Dag 27 - Dina favorit skor
Dag 28 - Din dag i detalj
Dag 29 - Den nyaste bilden på dig själv

Dag 30 - Hur har den här månaden varit?

Amen tjena. Klev upp tio över sju imorse, gjorde det man alltid gör på morgonen och åkte buss till skolan. Sen var det bara att hoppa in i nästa buss och åka till hamre. Fick rida Prinsen som jag inte ridit sen i somras (hade honom på sitsträning en gång bara). Det gick ganska bra om man bortser från att jag hade en köttig träningsvärk och att den förmodligen kommer vara ännu värre imorgon. Sen spanska - pratade om Barcelonaresan. Åt lunch efter det, skolan erbjöd minestrone och flottmackor. Mums! Sen räknade vi matte, läste om renässansen och kollade på en dokumentär om statistik. Tog bussen hem, lider av samvetskval så mycket tankar blir det. Gick ut med hunden, åt ungspannkaka, kollade klart på en film, spelade facebook spel, har ångest över att jag snart får tidslinjen. Kan inte bli mer detaljerat än så!



Kan avsluta med att säga att denna månad inte har varit spektakulärt suberbt bra. Finns definitivt ljuspunkter men det finns också många nackdelar. Är ganska trött på att vara tonåring och främst på hur min relation med en av mina närmsta vänner vände på en femöring. Fast på ett sätt är jag nöjd över mig själv ändå, jag sa emot när jag inte tyckte att det var ok längre. Men samtidigt vill jag väldigt gärna att det ska bli som förut, jag saknar den här personen, eller åtminstone den hon var tidigare. Dock finns det vissa omständigheter som jag inte riktigt kan släppa. Och varför känns det som att det här hänt förut..........

Kommentarer
Erika säger:

Kan inte säga annat än att jag håller med dig om det sista! But that's life I guess...

2012-01-26 | 22:13:47
Bloggadress: http://errriiikkkaaa.blogg.se/
aeoe säger:

så bra att du vågar stå upp för vad du tycker

2012-01-27 | 07:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback