such a perfect denial

Hade vår sista dag på skötarkursen idag. Lite tråkigt, jag har verkligen satt mig in i ledarrollen nu! Vi hade i alla fall tur och ledde en grupp trevliga tjejer och de ville då bli skötare allihop. Så förhoppningsvis får vi in lite nya människor i verksamheten nu, kul! Haha och de flesta var sugna på det lite större och svårare hästarna, känner igen det där någonstans... ;) (jag var precis likadan när jag var mindre, hade tröttnat på ponnier när jag var typ 13). Deltagarna fick utvärda kursen och min och Jennies insats och varenda en skrev att vi var väldigt bra på att förklara. Härligt att höra!

Käkade trerätters hos mormor efter stallet så nu kan jag knappt stå. Skämt åsido men man äter alltid mer än man borde. Så fort min förkylning försvunnit ska jag se till och lösa in mitt presentkort och dra igång med tränandet igen.

Ikväll ska jag lägga mig i tid så att det blir morgon snart = vampire diaries har inte uppehåll i usa längre. Wioioiioioioiiioioo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback