pluggär

Och det går så segt, har inte ens läst igenom hela arbetet än. Men jag har småstädat lite, ätit mellis och packat inför helgen så jag har inte latat mig. Inta har jag kollat på TVD heller men det sparar jag tills Ida gått och lagt sig. Vi ska ha tjejkväll eftersom alla andra åker iväg åt olika håll. Så det blir matlagning, ostbollar och film! Hörs senare ikväll, blir inget bloggande i helgen men det får ni stå ut med.




Jag och gulle på semester för ett och ett halvt år sen! Där ser ni hur galet snea mina tänder var också. Nu är dom kalasfina! Och jag hade skitfula ögonbryn där också... Men jaja, inte klaga på allt nu.

Kommentarer
my säger:

haha,söta! kan bara tänka mig hur Ida blir när hon blir större= som du ;)

2012-01-13 | 20:19:20
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback