kult

Hade bara två lektioner idag, mellan halv två och halv fyra. Ganska chill osvosv. Imorgon har jag inte en enda haha så jag är ledig :D Har ganska mycket plugg att göra ändå men det är lugnt så länge man inte behöver gå till helveteshuset. Ska nog gå och lägga mig i tid idag trots oändlig sovmorgon imorrn, trött som jag är. Om en stund ska jag kolla på ngt samhällsprogrm på tv som vi har "läxa" att göra. Sen lockar nog kudden!

Måste bara berätta hur rädd jag blev idag när jag skulle gå av bussen. Gick förbi någon som satt och sov när jag skulle gå av bussen och så reste den sig plötsligt och följde efter mig! Och jag går av på en helt öde hållplats. Gick så jäkla fort hem att jag svettades ihjäl och vände mig inte om en enda gång haha. Nojjig eller vad...




Dagens look!

Kommentarer
my säger:

eyyy, vad hette det där programmet?:)

2012-01-31 | 22:42:10
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback