hey you, i know what you wanna do, i wanna be the person that you do it to

Sitter och hostar som en tok, ajdå! Har tagit mig igenom den superchilliga dagen utan problem annars. Gjorde en riktigt god gärning idag också (eller rättare sagt jag och Jennie beslutade oss för det och så talade jag om det idag). Nämligen så skänkte vi pengarna vi tjänade in på skötarkursen till us's! Och det var ett gäng hundralappar som hade gått till onödigt skit om jag hade behållit dem själv :-) Så nu känner jag mig ännu bättre, idrottsavhoppet skapar fortfarande glädje också hehe.

Måste bara berätta att dalatrafik har gjort mig sur idag, imorse fick jag vänta en halvtimme på bussen i minusgrader och nu på kvällen fick jag springa som en idiot för att inte missa bussen. Dubbelmoral?!

Nu ska jag nog plugga lite hästkunskap, bokstavligt talat tvinga mig till att göra det så jag inte sitter där dagen innan med panik (vilket jag kommer göra ändå). Gonatt i förskott hoho



Böckerna jag köpte för presentkortet jag fick i julklapp på adlibris! TVD 1-4 + en ungdomsroman som blivit ganska omtalad 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback