dagens bravader

Följde med myspys hem efter en lång skoldag. Efter att vi fått lite mat i magen gick vi ner till stallet och fixade i ordning hästarna. Skrittade ut på vildingarna som skötte sig bra idag, Kenda var lite spänd men inget ohanterbart ;) Pappa hämtade vid åtta och då fick jag köra hem (utom i stan).

När vi nästan var hemma sa han att jag skulle köra till bygdegården, som ligger precis vid vårt hus. Det finns iaf en stor parkering där med en rondell och en enorm tall. HAN sa att jag skulle gasa på och köra runt. Det gick bra först men sen fick jag sladd och rätt som det var så stog den där jävla tallen framför bilen och jag körde ganska fort. Så det var bara att slå om ratten och det var inte några stora marginaler som gjorde att bilen klarade sig. Jag skrattade så mycket att jag grinade och pappa sa bara att nu åker vi hem. Hahaha tror jag gav honom en hjärtattack. Men jag ska då köra till hamre imorgon, mer eller mindre. Hoho ruligt ;)

Nu ska jag kolla bloggar och sen lockar kudden. Gonattis



Hittade när jag städade, visst var jag gullig på den tiden? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback