då var det omtalade 2012 äntligen här

Idag har det gått lite på halvfart men jag är nöjd med gårdagen så såna smällar får man ta! Fanns både roliga och mindre roliga och till och med griniga stunder men det gäller att ta vara på de ljusa stunderna i livet :-D min nya 2012 inställning haha. Blev en fin kväll med fina tjejer, har inte så mke bilder och de som finns är inte högkvalitativa men vad gör det.






Haha my du får inte döda mig för denna, tyckte den var jävligt rolig så var tvungen att lägga ut den haha :D



Är det bara jag som tycker att jordskred första dagen år 2012 är lite som en startsignal till att jorden snart går under...? Hjälp!

Kommentarer
my säger:

OMG bokstavligen talat hahahah!!

2012-01-01 | 21:13:44
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback