cedynia

En ljuspunkt denna dag var iaf ridpasset som inledde min morgon. Och bilturen till stallet som gick strålande! Iaf red jag unghästen Cedynia och vi hade markarbete/hoppning. Är väldigt nöjd med passet, hon är tokstel i vänstersidan och alldeles för böjbar i högersidan så det blir lite varierande känsla beroende på vilket varv man jobbar i. Men vi kämpade på och fick riktigt bra känsla i skritten och traven men galoppen blir lite tokigare haha. Men hon är inte så stark än så jag är nöjd med det. Jättebra träning att rida henne för mig som har lite instabil hand då arbetet med henne verkligen kräver en stabil hand. Ska köra in till stan och hämta syrran nu, hörs senare om jag inte kokar fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback