call 911 now

30 DAGAR

Dag 1 - En bild på dig
Dag 2 - Profilbild på facebook och ditt fullständiga namn
Dag 3 - 3 sanningar om dig
Dag 4 - Dina syskon
Dag 5 - Vart du bor
Dag 6 - Vad du har för mobiltelefon
Dag 7 - Ditt senaste inköp
Dag 8 - Din bakgrundsbild på datorn
Dag 9 - Din bakgrundsbild på mobilen
Dag 10 - Den låten du lyssnar på mest
Dag 11 - Hur du sminkar dig
Dag 12 - Hur många bloggar du har haft
Dag 13 - Någon du saknar
Dag 14 - När du föddes
Dag 15 - Vilken klass du går i
Dag 16 - 1 bild från förra året
Dag 17 - En bild på en plats du har varit på
Dag 18 - En gammal bild på dig
Dag 19 - En bild på dina vänner
Dag 20 - En bild på kläderna du har just nu
Dag 21 - 5 saker du gör varje dag
Dag 22 - En låt som gör dig glad
Dag 23 - En bild på dig som du inte har tagit själv
Dag 24 - Det här vill du bli när du blir stor
Dag 25 - Ditt favorit godis
Dag 26 - Din favorit resa
Dag 27 - Dina favorit skor
Dag 28 - Din dag i detalj
Dag 29 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 30 - Hur har den här månaden varit?

Jag vill bli framgångsrik och vara ekonomiskt oberoende, alltså kunna göra mer eller mindre vad jag vill utan begränsningar. Detta gäller också själva yrket, vill nog inte ha ett 7-4 jobb.





Kan ju låta er gissa lite utifrån bilderna vad det är jag tänkt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback