akita

När vi satt och käkade pizza framför tvn idag kunde vi inte bestämma vad vi skulle kolla på. Så vi slog på en film vi hade inspelad och det är nog det bästa och värsta jag gjort, kan inte riktigt bestämma mig. Den var bra men på ett hemskt sätt. Jag skojar inte när jag säger att jag grinade oavbrutet i en halvtimme. Och inte på det gulliga snyfttorkarentårsättet utan jag menar röda ögon, sminket rinner och snoret samlas i huvuvdet. Tror aldrig att jag gråtit så mycket till en film, så om ni har tårar på lager kan jag rekommendera denna film. Särskilt om du är hundmänniska! Och trailern gör den inte rättvisa för fem öre, tycker inte alls att den fångade känslan i filmen.



Och just det, här kommer det värsta: den är baserad på en sann händelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback