supa satan är överskattat

Sitter i sängen med my och är trött som ett as efter en hel dag i Borlänge. Gick upp halv åtta imorse för att ta bussen till resecentrum. Kan säga att promenaden därifrån till Aqua Nova är den kallaste i mitt liv, brrr. Men vi hade då roligt som tusan och plaskade i två timmar ungefär. Träffade på några bekanta från västra delen av landet, kulkul! När vi hade russinfingrar så det räckte gick vi och bastade/duschade/fixade innan en liten varmare promenad till Kupolen denna gång. Käkade pizza innan vi fördrev tiden med lite shopping. Köpte bara nödvändigheter som mascara, concealer, puder, body lotion och hårspännen. Ganska duktigt ändå! Vi tog bussen hem strax efter fem och nu sitter jag här med My, Erika åkte vidare på spelkväll. Tillbaka där inlägget började alltså haha.

Vi har då sett båda filmerna vi hyrde så nu gör det inget om jag somnar! Och det var faktiskt inte jag som skrek mest åt skräckisen ;) Nu är ögonlocken tunga så ska ta och avsluta här, spy inte för mycket ikväll ni som är ute i dimman!




Erika, det här var den absolut bästa bild jag hittade på dig efter flera minuters sökande...

Kommentarer
Erika säger:

Hahahahhaahah vilken bild!

2012-02-05 | 17:58:39
Bloggadress: http://errriiikkkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback