temlor

Blev ett litet köttarpass på gymmet vid tolvtiden, tränade rygg och biceps i över en timme. Sen värmde jag upp, tränade mage och stretchade men det gör jag varje pass! :-) Körde lite bil efter det, tränade bara på att starta vilket är det absolut svåraste med att köra bil so far. Men det gick bra att köra hem sen i alla fall.

Flöt på som vanligt i stallet, måste verkligen utnyttja min ungdomsledarutbildning samt mina begränsade pedagogiska kunskaper men det är väl bara bra att få lite mental träning. Agerade ordförande på mötet också då Sanna och Sandra inte kunde komma. Vilket gick bra även fast vi inte var full styrka. Satt kvar och snackade lite skit och dödade tid medan jag väntade på bussen och sen var Klara så snäll att jag fick lifta med henne till stan! Kom hem vid kvart över åtta och är nu mätt och belåten - semla och allt.



Åker till Evertsberg imorgon (Älvdalen) och hälsar på faster. Dock far vi hem igen på torsdag för att undvika vasaloppstrafiken! Ska fixelitrixa med lite tidsinställda inlägg så uppdateringen inte behöver lida av att jag inte har täckning på telefonen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback