so what we get drunk, so what we smoke weed

Fick sova ut litegrann imorse, klev upp runt tio. Pluggade lite geografi på förmiddagen innan det var dags att åka ut till hamre för lite (eller okej, ganska mycket) löshoppning. Har inte varit med på det förut så det var roligt och lärorikt. Mest treåringar och några var riktigt fina så det var värt att frysa lite om tårna. Behövde inte göra så mycket, höjde hinder och stog i vägen för den första hästen (som lärde sig att springa genom linan). Vi höll väl på i två och en halv timme ungefär och x antal hästar senare fick jag skjuts hem av emmas mamma!

Nu på kvällen blev det middag med fasters familj, Peter och farfar. Hemgjord pizza och skogsbärspaj till efterrätt, jag rullade typ ut till bilen. Fast det är iofs bra för jag tror maten kommer rinna ner lite långsammare imorgon. 90debuten med hjärtat, hjälp!!! Fast tror det kommer gå bra ändå, bara att andas och rida. Huhuhu, varför kan inte jag vara kolugn i tävlingssammanhang? Jag älskar verkligen att vinna men själva tävlandet blir jag bara nervig av. Haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback