he's gotta be strong, he's gotta be fast and he's gotta be fresh from the fight

Sitter och dunkar musik samtidigt som jag försöker få in lite spanska i huvudet (detta blogginlägg är min välförtjänta paus). Dock är det inte det största provet vi gjort så det går nog finfint! Har inte mycket vettigt att säga, kan vara värt att nämna att skolmaten varit god tre dagar i rad. Kors i taket!

Var till Malin imorse och pratade av mig. Var behövligt och så mycket mer går jag inte in på här. Nu ska jag plugga lite mer, spela facebookspel en stund och sen lockar kudden. Torsdagen inleds som vanligt med ett ridpass så lär ladda upp batterierna.




En liten guide: översta låten är toppen om man är ganska nere fast samtidigt känner sig optimistisk (lovesong, alla har väl hört originalet). Mittenlåten är en sån man ska lyssna på när man vill sjunga med i refrängen och dansa som de gjorde för 20-30 år sedan, fötterna kan liksom inte vara still (lyssnar på den nu och jag gungar omedvetet fram och tillbaka). Och den undre låten är färskare, lite för seg för att vara partylåt men man blir glad av den (utmärkt om man vill dansa sexigt). Alla tre kommer från Footloose, snacka om att jag hakar upp mig på grejer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback