tomten jag vill ha en riktig jul

Var in på banken idag och fixade så min dosa lever, weeey. Nu kan jag betala mina räkningar när de trillar ner hehe! Har även köpt julklappar till hundarna i huset, letade efter något till klassen också MEN hittade inte det jag sökte @ pikaboo.
 
Sen jag kom hem vid halv två har jag gjort en massa nytta. Röjt i köket, motionerat och lekt med vilddjuren, umgåtts med Ida, hjälpt pappa sätta upp ljusslingor, fixat mat åt mig, slagit in paket. En sån här otroligt produktiv dag har det varit! Och efter dagens naturkunskap känns inte provet lika hemskt längre, förstod mycket mer nu.
 
 
Drog till med en printscreen idag. Datumet syns i mitten, klockan syns analogt och längst upp till höger. Var lite tvungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback