nyårslistan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hundra gånger om.

Har du några nyårslöften?
Skaffa ett riktigt sommarjobb, börja plugga till höst, bli mycket gladare.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Det tror jag då inte.

Vilka länder besökte du?
Spanien.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Gråtit, ägnat tid åt människor som inte förtjänar den.

Bästa minnet från 2012?
När jag träffade Fredrik för första gången. Underbar kväll!

Bästa köpet?
Det jag kan komma på är det som ligger bredvid mig, nya mobilen.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mobil, P&L, kläder, alkohol, godis.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min finaste kille förstås. Min <3

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Hade en väldigt nere period men skillnaden detta år är att det fanns någon speciell person där som höll upp mig.

Favoritprogram på TV?
Masterchef Australien ;-)

Är det något du sakna 2012 som du vill ha år 2013?
En allra bästa vän!

Vad ser du mest framemot med år 2013?
Att flytta hemifrån. Umgås med Fredrik, bli vuxen. Ta studenten! Studentkryssning, bal. Finns massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback