last night

Är så ledsen i hjärtat idag, inte för min egen skull utan för andras. Det är nästan värre! Fanns höga berg och djupa dalar igår kan man säga så vet inte riktigt var kvällen landar.Vill inte skriva en massa om det här, älskar mina tjejer jättemycket kan jag säga iaf!
 
Krogenutvärdering av gårdagen kan jag dra: S2 var stängt, Grappa var totalt värdelöst så avslutade med en timme på Flamingo och där var det ett litet överskott av turkar. Inga höjdarställen, blir lite sugen att testa på Liljan som jag fått höra en massa gott om nästa gång.
 
Snart kommer förhoppningsvis pappa och hämtar mig, ska vila upp mig lite hemma så får vi se hur kvällen blir. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback