julgranar

Har varit uppe på skogen i fleeera timmar idag med mamma, pappa, ida och fredrik och hämtat hem julgranar. Jävla omständig process men mysigt, grillade korv och skumtomtar sen. Hihi. Min fader fyller år idag också, så grattade honom vid nio imorse och även nu på kvällen.
 
Har lovat Fredrik att vara positiv ikväll för han hatar när jag är ledsen ungefär lika mycket som jag gör. Ont i magen hindrade mig dock från fest med kompisar vilket är lite tråkigt, men då har man något att se fram emot istället för det blir av en annan gång. Imorgon ska jag och Erika åka till Borlänge för massssor med shopping. Och det hoppas vi blir roligt! Ser du Fredrik jag försöker...
 
 
Mina tomtisar, bara tjockisen som bor uppe just nu dock :)

Kommentarer
Erika säger:

Klart som tusan det blir roligt!!! Du kan inte förvänta dig annat när du ska umgås med mig ;) ;)

2012-12-08 | 22:37:04
Bloggadress: http://errriiikkkaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback