boy it's going down tonight, i'm gonna make you mine

Vaknade upp med the baksmälla from hell igår morse och det bland andra saker gjorde att jag/vi valde bort fest igår. Hade såklart varit jätteroligt att få fira Julia men eftersom jag inte skulle dricka hade det bara blivit jobbigt att gå runt som en zombie. Körde hemmakväll med Fredrik, My och Erika istället. Spelade spel och åt popcorn och spårade ur. Fredrik körde hem Erika vid halv tolv och tror ni inte att han fastnar två gånger. Haha inte så super clion, vi fick skotta och putta på så löste det sig till slut.
 
Idag har jag ridit dubbeltimme på Zabina, hurtbulle. Hoppade en serie på medellinjen med fyra hinder och en bom, trångt som satan i ett 20x40 ridhus. Men hon var pigg och glad och kändes fin framåt slutet så det var kul.
 
Nu sitter jag och väntar på mat här hemma och ikväll åker jag nog till mitt hjärta och somnar i hans famn inatt. ♥ haha igår när vi skulle lägga oss kom Cilla in och la sig i min säng. Jag och Fredrik delar på min 90 säng och en 40kg hund på det gjorde att det vart liiiite trångt. Men lilleplutten gick till sin egen säng sen som tur är ;-)
 
 
 
Bra låt, bra cover, sjukt pinsamma artister som ögonknullar varandra haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback