some wishful thinking

Ibland blir jag inte klok på mig själv. Önskar att jag var lite mer spontan, avslappnad och inte tog allt på så himla stort allvar. Leva för dagen helt enkelt och sluta tänka på vad för konsekvenser saker kommer få. Sluta oroa mig över vad andra tycker om mig/mina beslut. Och gärna bli lite mindre gnällig på köpet. Någon med en magisk kur?

Blev en riktig funderarkväll detta kan jag tala om. Får klara mig utan min klippa också vilket kan vara ganska nyttigt (när jag är med fredrik är det mesta mycket enklare). Han kan inte alltid vara där och trolla bort klumpen i magen utan jag måste lösa det själv! Ska dricka lite citronvatten och kolla på Greek tills ögonlocken faller igen vilket de förhoppningsvis gör innan klockan ett. Godnatt mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback