my lips are unhappy without you

Kan ju uppdatera er om att den sk "onda fläcken" som jag nämnde igår gör tio gånger ondare idag. Vill nästa gråta varenda gång jag hostar/rör mig fel. Aldrig varit med om nåt liknande men det är inte av förmodligen utan en inflammation i musklerna vid revbenen som fått arbeta för hårt av all hosta (thänk jo google). Kan iaf inte göra så mycket åt det så knarkar väl värktabletter samt gör allt för att inte hosta vilket är det mest smärtsamma av allt. Ställt in två ridpass redan.. Tråkigt!
 
Har träffat lillkusinen med familj, farbror med familj och lite kompisar till familjen idag så blev en ganska trevlig lördag ändå. Ska inte göra någonting imorgon, kolla på nationshoppning och ladda ner lite ny musik till mobilen. Kanske fixa till ögonbrynen som börjar leva ett eget liv snart. Ja ni hör ju själva hur mycket jag är kapabel till nowadays! Nu blir det nog film/tvserie, mys med mina kuddar och hostmedicin. Fuck yeaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback