i work out

Tänk vad man hinner med när man inte behöver gå i skolan till längre än tolv! Underbar känsla att komma hem i tid. Detta år kommer gå fort.. Efter skolan körde jag en snabb fruktlunch och köttade 45 min på gymmet. Crosstrainer, mage, flyes, bänkpress och avlsutade med lite biceps + stretching. SÅ UNDERBART SKÖNT! Nu jävlar ska jag bli fit igen, kändes att musklerna fått vila.
 
Åker strax iväg till stallet och trimmar lite för Malin igen tror jag. Hoppas nästan på stor fux igen även om jag och Zabina skulle behöva en genomkörare innan tävlingen! Ska gå ner och tvätta lite först tänkte jag bara, sen blire avfärd :)
 
Gick visst inte att lägga in bilder i inlägget, tråkigt. Så ni får klara er, kanske uppdaterar ikväll! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback