gymnasiet i all ära men ändå...

..högstadiet var inte så jävla illa det heller. Som rubriken antyder har gymnasiet sina fördelar: mer pojkar, alkohol, mindre no, mer eget ansvar osv. Men jag hade så kul när jag var liten/mindre! Vilket jäkla gäng vi var ett tag där, vi "flummade" (hahah jag hatar det ordet nu) hela tiden och var sådär skönt omogna. Fanns såna som tyckte vi var skitdryga (har det intygat) men vad gör det nu egentligen. Jag har tre bra år att se tillbaka på.
 
Nej jag skulle inte vilja gå tillbaka nu, har växt upp lite för mycket för det tyvärr (inte lika kul att komma på smeknamn på killar man är hemligt kär i längre, springa runt och göra filmer i korridorerna osv). Men det är sjukt tråkigt hur man tappat kontakten med folk som var så viktiga så länge, what happened?

 
linnéa, michaela, jenny, emelie, erika, jessica ♥

Kommentarer
Anonym säger:

hahaha va fan är det där för ful bild du har hittat? ;)
Men håller med dig, saknar dig som tusan! :(

2012-08-15 | 19:56:31
emelie säger:

kanske ska skriva att det var från mig också ;)

2012-08-15 | 19:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback