girls just wanna have fun

Hej på er! Ska kanske börja med det glada(re) inlägget eller vad säger ni? Iaf så träffade jag några av mina tjejer igår. Emma, emma, helli, saara och elinor! Det var fest som stod på schemat men pga det andra som hände igår valde jag att vara nykter. Vilket jag är sjukt jävla stolt över idag! Mår hur bra som helst ;-) och jag hade verkligen riktigt roligt också, kändes som om jag var full på livet. You don't need alcohol to have fun! Snackade hur mycket som helst eftersom vi inte setts på så länge. Blev lite konsekvenser också, hahah! Avslutade kvällen med en raggarrunda på stan med en nybliven körkortsägare och fin vän :) tack för igår sötnosar, ses igen på måndaag... huhu
 
'
gammal bild på emms och hellii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback