citybreak

Blev en tur och retur till storstaden mån-tis med mamma och systrarna. Måndagen blev en turistdag, gick på vasamuséet och skansen. Vasa var ganska intressant faktiskt och god mat, även om kön in vara milalång. På Skansen gick vi främst på akvariet men strosade litegrann så Ida fick åka karusell! Avslutade dagen med en ceasarsallad och en promenad förbi Stureplan. Bodde på ett hotell vid dramaten så det var ganska nära till allt!
 
 
Tisdagen var en dag i shoppingens namn! Gick mest på Hamngatan, enklast så. Tänkte presentera mina fynd!
 


I klädväg blev det faktiskt inte så mke. Svintajta jeans från Bikbok, tubkjol från Gina Tricot och linne från Monki.



Köpte ett par vanliga tygskor från H&M eftersom mina hade ett stort hål i hälen. Strumpor från Åhléns.



Lite fotprodukter från The Body Shop, en scrub och en kräm. Fick dessutom ett prov på en porborttagningsgrej!

 
En skolväska från Åhléns city och en galet snygg kuvertväska från H&M. Dessutom nagellack från Depend, örhängen från Gina Tricot och Ur&Penn. Tror det var allt haha, shoppade faktiskt inte så mycket som jag trodde. Och är riktigt nöjd med mina fynd, särskilt byxorna och lilla väskan! Skönt med lite miljöombyte ibland men storstaden är fan inte min grej, gillar livet på landet ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback