valborg 20.12

Försökte ladda upp den enda bilden Jennie knäppte från Pay'n'jumpen (vi kom inte över så många hinder hehe) men det gick inget vidare, segt. Aja då blir det festinlägg på en gång ;)

Idag är det valborg som vi firar av någon okänd anledning och imorgon är alla elever lediga för att vara bakis. Skum högtid måste jag säga. Närå men ska ut på busigheter med mina tjejer idag, åker in till lilla hedemora en stund innan vi styr mot Sätä. Ska väl spåra sönder och riva Fredriks hus hade jag tänkt :) (mamma jag är ironisk så du behöver inte få panik) Sover där inatt igen också, perfekt.

Ja det glömde jag blogga om, sov hos honom inatt. Var på lan till elva-tiden, då jag normalt går och lägger mig innan skoldag. Sen skulle vi se film och prata en massa så sov inte många timmar inatt. Men blev en powernap för att ta igen det nu på em! Nu är det fix i full fart och käk när det är klart. Sen bär det av till vhyttan för att hämta upp emms! Tagga pardipardi ikväll, och tare lugnt kompizar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback