surrender our rights and wrongs

Igår var det släktpartej hela kvällen. Lite segt till en början men det blev bättre efter några timmar. Höll mig väl mest till "barnen" (alla som inte har barn själv) och som alltid var det trevligt att träffa kusiner och deras respektive! My bjöd på sig själv och drog två låtar också, så dutti så! När jag precis slutat smsa, nästan glidit in i drömmarnas värld (snodde kusinens säng inatt) så börjar det tjuta som fan utanför fönstret. Trodde allvarligt att det brann någonstans, eller att det var krig i Säter. Men det var bara Andreas som skulle köra hem resten av min familj och inte kunde hantera vår bil... Tack för den :)



ska klippa av mig håret någon dag framöver, snagga? närå, men nog behöver jag bli av med lite slitet så hoppas Malin har en halvtimme till övers ngn dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback