respons

Det är alltid lite läskigt att låta andra läsa vad man själv har skrivit. Jobbade med en uppsats på historian förra terminen med lokalhistoriskt tema, det var ett rent h-vete vissa gånger. Men nu när jag rensade historiablocket kom jag på att jag lovat att skicka över den där till en kvinna som jobbar på länsarkivet i Håksberg där jag hämtade större delen av mina källor! Så skickade iväg den för någon dag sedan. Fick svar nu och hon tackade för den fina uppsatsen som skulle arkiveras med allt annat som finns om Solbackens sanatorium. Roligt men samtidigt lite läskigt, hon tyckte att jag förtjänade ett MVG iaf! ;)



Det läskiga spökhuset som låg som grund till min uppsats *ryser*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback