maybe i should kill myself

Hej på er mina cirkus tolv bloggläsare! Vaknade med en fin pojke bredvid mig imorse, kändes inge vidare att gå upp och gå till skolan kan jag säga. Drog upp honom ur sängen på hans lediga dag så att han skulle följa mig till bussen gjorde jag iaf ;) Sen hade han sån tur att han slapp och fick gå och lägga sig igen, åkte till skolan med hans pappa. Fördrev min sovmorgon som jag inte fick använda med att snacka lite skit med diverse kompisar och sen har denna segsega dag rullat på. Har haft intressanta diskussioner med emma i det lilla rummet (som vi verkligen hoppas att det inte är buggat) och skrattat med mina tjejer. Men annars har dagen varit ganska kass :)

Nu på eftermiddagen blev det en promenad, blogg&fbläsning samt hälsning på min sjukskrivne syster som jag inte sett med gips på förrän 2 timmar sen. Ska duscha och äta samt kolla på greys kanske men sen ska jag breda ut mig i sängen och sova. Laddar upp för hoppning imorgonbitti!

ps. ta inte rubriken bokstavligt nu, det är fortfarande en L Å T!



Bara fem dagar kvar till vaborg nu! pardiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback