maybe heaven right now is a devil or angel away

Kollade precis startlistor inför fredagens tävlingar och nu börjar jag bli lite nervöstaggad. Hoppar 90cm med Zabina, bed A:0/A:0. Vilket är precis samma som på hjärtehoppet och då fixade vi dubbelnollan och femteplacering, hoppas dock på bättre känsla den här gången. Måste våga rida ihop henne lite mer även om jag blir både höjdrädd och nervös. Sen är framhoppningen ute så lär väl räkna med lite frambockning också.



Kan ju trösta mig med att jag inte ska rida jättehästen iaf, utan på fredag blir det min allra finaste stjärntant! Taggar nu hoppning imorgonbitti, fasar över att Karins hästval inte kommer vara till min fördel... (lovar att det blir antingen Prinsen eller Wicher). I vilket fall: bara sitta kvar, styra och se glad ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback