find myself someday

Hej snyggon! Hade en riktigt trevlig kväll igår, käkade finmiddag med My och vänner till att börja med. Sen blev det spel, hästmys, prat, batmanning, groggar, jersey turnpike, bilder, moppeåkning, fyllesms osv. Kvällen började bra och slutade ännu bättre skulle man kunna säga!

Fredrik (ja nu får han stå med på bloggen) agerade fyllechaffis igår och det var med honom jag vaknade upp imorse. Vid åtta, när emma smsade :). Så hela långa dagen har spenderats i Säter, blev hämtad för nån timme sen. Kan också tala om att jag inte är bakis överhuvudtaget idag, SCOOORE! Underbara känsla.

Nu ska jag runda av och ta en snabbdusch innan jag kryper ner i min säng, ska bli så skönt. Pusss sötisar



Blev inte några bilder från min sida igår mer än på pollisarna ;) Så bärry får stå för bilden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback