de 999 saker jag aldrig skulle göra, de vägs upp av 999 värre saker jag redan gjort

Jag har insett att min senaste kyss: kändes väldigt bra. och den innan det, och den innan det... :)
Jag lyssnar på: we are young - janelle monáe
Jag pratar: hela tiden! har seriösa problem att vara tyst
Jag tycker om: livet
Jag avskyr när folk: haha måste härma: har fjortisfylla. och såklart mycket mera!
Min bästa vän är: emma holmgren
Min första vän hette: det var nog mimmi perzon!
Kärlek är: rätt så bra
När jag borstar tänderna: kan jag inte stå still
När jag lagar mat:
går brandlarmet igång
Det sexigaste yrket är: exotisk dansare
Jag är rädd för: man ska inte tänka att man är rädd, bara skit it och gör det ändå
Den värsta känslan är: ensamhet
Den bästa känslan är: när man är med någon/några som är lite bättre än alla andra och man vet att den/de känner likadant om en själv
Jag är bäst på: att göra saker jag inte alls vågar göra
Jag är sämst på: att bedöma när det är läge att säga en sak
Om jag va ett djur skulle jag vara: en häst, skitklyschigt men jag skulle välja det
Om jag va en insekt skulle jag vara: en spindel, fatta respekt man får. folk som är 100ggr större än en själv springer och skriker när man kommer :)
Jag kommer alltid att vara: mig själv
Det finaste som finns är: att vakna bredvid den man tycker om mest! eller känslan efter ett klockrent ridpass. svårt val...
I sommar: tänker jag jobba, festa, sola, gå på festival och bara ha det jävligt bra
Sist jag grät var: kommer fortfarande inte ihåg!
När jag vill tänka går jag: ut med hunden
När jag bakar så bakar jag: krångel, typ macarons :)
Min mobiltelefon är: bredvid mig
När jag vaknar på morgonen: vill jag vända mig om och fortsätta umgås med john blund
Innan jag går och lägger mig: tänker jag på allt som hänt/jag känner osv. kan ta flera timmar att somna när man är uppe i varv
Just nu tänker jag på att: vissa borde svara på sms när man skriver och sluta spela... :)
Idag har jag: varit rätt trött men ganska nöjd ändå senni
Ikväll ska jag: zzzzz.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback