so far so good

Tjaba. Sitter hemma och har precis käkat en underbart god sallad! Luktar dock vitlök i hela huset nu, haha. Var till tandläkaren i Falun i förmiddags och lagade det som Hedemoratanten inte klarade av. Så nu sitter tandställningen som den ska igen och jag slapp käka skolmat. Härligt! Hann med en lektion i Hamre imorse innan jag for iaf, hoppade Peper. Det var superskoj idag, hoppade serpentinbågar fast med jättesnäva svängar. Så man hoppade nästan hindrena på fel ledd eller hur jag ska förklara. Det var inte lika svårt som det såg ut iaf och vi överlevde fast jag hoppade utan väst (ajabaja!). Bra mysig polle (hund?) den där Peper! :D

Nu ska jag se om det finns några tuggummin i huset sen ska jag dra mig till bussen och skolan för 1,5h religion. Hare bra så länge!



Söt bild från sthlmresan med alla SP elever. Spelar Peggle på emmas telefon, jag var beroende haha!

Kommentarer
Elinor säger:

hahaha, säg inte att det är jag som sitter bredvid?!?!?!

2011-09-22 | 19:39:19
Bloggadress: http://hannaelinor.blogg.se/
Elinor säger:

sv: haha, det handlar nog snarare om vad man VILL känna igen haha ;p

2011-09-23 | 18:14:36
Bloggadress: http://hannaelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback