pluttan :(

Hoppade bana med min fina Zabina som inte alls var så fin idag. Jättetrött och hängig, hängde inte alls med och taggade inte tag i ett enda hinder. Hon har gått och blivit förkyld, hon hostade och snoret rann. Men hon hade ingen feber så jag fick rida henne iaf men hon skulle nog inte ha gått. Kändes redan från början att hon inte var riktigt med och hon vägrade t.o.m på ett hinder, inte bytte hon galopp själv heller. Fick iaf tre riktigt fina språng på slutet men dem var jag tvungen att jobba fram (vanligtvis när det blir lite högre tar hon i av sig själv). Hon fick vila resten av kvällen iaf, hoppas hon blir piggare snart igen!

Nu ska jag googla fram lite bestick som jag skall önska mig i födelsedagspresent och sen dyker jag ner i geografiboken igen. Lite panik!!! Aja, får skylla mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback