it's friday, friday

Har lidit av galen beslutsångest hela dagen, inte kunnat bestämma mig för om jag skulle med till Evertsberg eller inte. Slutade med att jag stannade hemma, ångrar mig bara lite men det hade jag gjort vad jag än valt. Imorgon ska jag städa och plugga, har en galet lång attgöralista för den här helgen. Men det tänker jag inte hugga tag i förrän jag njutit av det härliga med ett tyst hus och sovit så länge som möjligt!

Blev ett pass på gymmet idag, det var ett par veckor sen sist. Skithärligt att väcka musklerna lite, blev dock bara en halvtimme intensiv träning + lite löpband. Kände att jag inte vågade ta ut mig något mer, har fortfarande lite känningar av min dryga förkylning. Men men, nu ska jag kötta på två dagar per vecka iaf så får vi se hur det går. Mår mycket bättre när jag får fysträna ett par gånger i veckan och styrketräning är min sport. Individuellt, inga bollar, inga krångliga regler, stor variation och utvecklingspotential, bra motivationsträning osv. Sen får ni tycka vad ni vill för det passar då mig som handen i handsken! Nu ska jag läggaifrån mig datorn och läsa lite i min toppenbra bok. Ha en bra helg amigos!


Kommentarer
ellisnorris säger:

sv: haha blir bra! jaa, lycka tiiill ;)

2011-10-01 | 14:46:58
Bloggadress: http://hannaelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback