i'm going in so cover me

Nu är det så här att jag saknar att skriva av mig lite då och då, även om man måste censurera så förbannat mycket när man bloggar. Så kör på igen här ett tag men ni får räkna med enbart mobil och webbkamerabilder framöver. Jag har fortfarande inte tagit mig i kragen och köpt en kamera men jag har investerat i en mycket fin dator istället. Tyckte det kändes viktigare, är trött på våra datorer hemma som det alltid är något fel på. Och jag har ingen aning vad det är för dator jag har nu heller, en Asus. Den glänser och laggar inte, har inte så mycket högre krav än så!

Imorgon så ska jag ta mig till Säter och hoppträna med min fina skrutt vid lunchtid ungefär och det är mer eller mindre det enda jag har planerat den här helgen. Behöver verkligen få bara slappna av och vila bort min förkylning så det blir inte så mycket roligheter men det ska bli grymt skönt. Just nu tänker jag kika lite Vampire Diaries (nytt avsnitt idag, azum) och sen blir det sängen. Hare bra!



Hihi, har inte en enda bild på den här datorn än förutom exempelbilderna. Men det här är min nuvarande bakgrundsbild, cute huh? ;)

rubrik: thousand foot krutch - breathe you in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback