confused?

Jovars, nu sitter jag här och pluggar engelskaglosor (nej det gör jag inte, men de ligger bredvid mig iaf!). Taggar satan för klädsim imorrn också, haha. Kommer vara helt död resten av dagen. Smart med idrott första lektionen, verkligen.

Har inte så mycket att skriva om egentligen, hoho ovärt inlägg. Nej men jag har ganska mycket saker som snurrar runt i huvudet men jag får ingen rätsida på det och det är inte bloggbart. Eller jo, en sak kan jag säga. Jag har väldigt svårt att acceptera att människor inte är vad de verkade vara från början. Man kan ha en uppfattning om någon och sedan blir man totalt motbevisad. Och förbannad. Och där fick ni ett smakprov direkt från min hjärna! Men jag har redan sagt att jag inte kan vara helt ärlig på bloggen så det kommer ingen lång version. Direkt i utkast isåfall haha. Nej nu ni ska jag göra något produktivt (mitt favoritord btw) och inte bara häcka här. hörsochsyns!



ELIT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback